خبرگزاری کار ایران

رهایی باران شیخی ۸ ساله با انهدام باند گروگانگیری خانوادگی در چابهار

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۷۰

جانشین انتظامی استان از انهدام باند خانوادگی گروگانگیری و رهایی "باران" ۸ ساله شازندی در شهرستان چابهار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری، گفت: صبح روز ۲۴ فروردین ماه امسال، یک فقره آدم ربایی دختربچه ۸ ساله از مقابل یکی از مدارس شهرستان " مهاجران" از توابع شهرستان شازند در استان مرکزی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی میدانی پلیس در محل حادثه مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ (یک زن و سه مرد) صبح همان روز دختربچه‌ای ۸ ساله به نام "باران شیخی" را در مسیر مدرسه، ربوده و از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این گروگانگیری، آدم ربایان ضمن تماس تلفنی با خانواده "باران"، مبلغ ۶ میلیارد ریال را برای رهایی وی مطالبه کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه تحقیقات، سرنخ‌هایی از متواری شدن اعضای این باند به سیستان و بلوچستان را به دست آوردند، گفت: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با سرنخ‌های موجود، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و پس از رد زنی اعضای این باند که دائماً مخفیگاه خود را در شهر‌های خاش و سراوان تغییر می‌دادند سرانجام پس از ۲۴ روز، ساعت ۵ صبح امروز مخفیگاه متهمان را در منطقه "گلشهر" شهر چابهار شناسایی و پس از هماهنگی لازم قضائی با دادستان این شهر، آن‌ها را در اقدامی ضربتی دستگیر و دختربچه ۸ ساله را صحیح و سالم آزادکردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه گفت: متهمان این پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز