خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

" ورود دی‌جی‌ها به مدارس" تخلف است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۹۰

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ورود دی‌جی‌ها به مدارس را تخلف دانست و گفت: شاداب‌سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون معنا پیدا می‌کند.

مسعود ثقفی (سخنگوی آموزش  پرورش شهر تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به کلیپ‌هایی که در فضای مجازی از مدارس پخش شده است، گفت: همانطور که می‌دانید، شاداب سازی مدارس در چارچوب شرع و قانون معنا پیدا‌ می‌کند و به هیچ عنوان مساوی با ابتذال نیست. به طور قطع آموزش و پرورش با تمام تخلفات در حوزه علمی، آموزشی و فرهنگی که در مدارس رخ دهد، برخورد قانونی خواهد کرد.

ثقفی با اشاره به ورود دی‌جی‌ها به مدارس گفت: حضور چنین عواملی در مدارس تخلف است و در صورت شناسایی برخورد قانونی و جدی با آنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان تهرانی اینگونه موارد را گزارش دهند، گفت: از شهروندان تهران می‌خواهیم در صورت اطلاع از این ناهنجاری‌ها به ما را در راستای اجرای قانون کمک کنند و از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۹۶۴۰۰۶ و ۸۸۹۵۴۵۰۶ و یا از طریق سامانه شکایت اطلاعات لازم را در اختیار همکاران ما قرار دهند تا برخورد جدی در این زمینه صورت بگیرد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان گفت: فعلا مشخص نیست کلیپ‌های منتشر شده دقیقا مربوط به کدام استان است، ولی اگر مربوط به مدرسه‌ای در استان تهران باشد با آن برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز