خبرگزاری کار ایران

رییس اجراییات پلیس راهور فاتب خبر داد:

برخورد با تخلفات اتوبوس‌های شرکت واحد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۲۰

رییس اجراییات پلیس راهور فاتب از برخورد با تخلفات اتوبوس‌های شرکت واحد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرگرد نصیرملا رییس اجراییات پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب افزود :گاهی مشاهده میشود که اتوبوسهای شرکت واحد مخصوصا اتوبوس های BRT و مشخصا اتوبوسهایی که بر روی آنها پلاک ملی الصاق نشده است اقدام به انجام تخلفاتی نظیر عبور از چراغ قرمز  می نمایند.

وی افزود : منشاء این امر شاید از آنجایی باشد که رانندگان اینگونه وسایل نقلیه تصور می کنند که امکان ثبت تخلفات آنان وجود ندارد.

رییس اجراییات پلیس راهور فاتب ادامه داد:  اداره اجراییات پلیس راهور فاتب در این خصوص تدابیر لازم و مقتضی را اندیشیده و برخورد با تخلفات اتوبوسهای فاقد پلاک ملی را در دستور کار قرار داده است.

نصیرملا افزود: همکاران بنده در اداره اجراییات با پیگیری  تصاویر مربوط به تخلفات اتوبوسهای مذکور، ضمن شناسایی و ثبت پلاک موقت منصوب بر روی وسایل نقلیه فوق، اقدامات لازم را در خصوص فراخوان راننده ها،  برخورد قانونی و معرفی راننده متخلف به شرکت واحد اتوبوسرانی انجام خواهند دادکه این اقدام در راستای اجرایی طرح طاهر، ارتقاء انضباط ترافیکی و حفظ ایمنی ترافیک و حقوق شهروندی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز