خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر علوم خبر داد:

پلمپ ۲۵ واحد صنفی عرضه و فروش پایان‌نامه

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۸۲

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اقدام امروز پلیس امنیت درخصوص پلمب ۲۵ واحد صنفی عرضه و فروش پایان‌نامه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین سیمایی صراف اظهار داشت: پس از چند ماه پیگیری و پیرو پرونده‌های قضائی که علیه عرضه‌کنندگان پایان‌نامه تشکیل شده بود، بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه یک دستور قضائی مؤثر برای پیگیری این موضوع توسط پلیس امنیت صادر کرد.

وی افزود: پلیس امنیت هم از قبل با عملیات تجسس نسبت به شناسایی تعدادی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده پایان‌نامه اقدام کرده بود و امروز معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و پلیس امنیت، وارد میدان شدند و حدود ۲۵ واحد عرضه‌کننده را شناسایی کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، گفت: سیستم‌های کامپیوتری این مراکز ضبط و درب واحدها برای رسیدگی قضائی پلمب شد.

به گفته سیمایی صراف، تعدادی از شکایت‌های واصله به واسطه تحقیقات میدانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و گزارش‌های مردمی تهیه و پرونده‌های متعدد در دادسرای رسانه برای این موضوع تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از قوه قضائیه به‌خصوص دادسرای فرهنگ و رسانه، بازپرس این دادسرا و پلیس امنیت به دلیل انجام این اقدام و اجابت کردن درخواست وزارت علوم تشکر و تقاضا کرده است که پلیس امنیت به این اقدام مؤثر خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز