خبرگزاری کار ایران

اهتمام وزارت امور خارجه، مرزبانی و سپاه پاسداران برای آزادی مرزبانان ربوده شده

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۰۸

رئیس قوه قضائیه به هوشیاری مرزبانان در مقابله با گروهک‌های تروریستی در مرزهای جنوب شرق کشور اشاره کرد و افزود: مبارزه با گروهک‌های تروریستی و معاندین باید به طور ویژه در دستور کار مرزبانان باشد که به لطف خداوند مرزبانان در این زمینه سربلند بودند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "سید ابراهیم رئیسی" در دیدار با خانواده دو مرزبان ربوده شده در زاهدان گفت: وزارت امور خارجه، مرزبانی و سپاه پاسداران باید پیگیر آزاد کردن دو مرزبان ربوده شده باشند.

وی به هوشیاری مرزبانان در مقابله با گروهک‌های تروریستی در مرزهای جنوب شرق کشور اشاره کرد و افزود: مبارزه با گروهک‌های تروریستی و معاندین باید به طور ویژه در دستور کار مرزبانان باشد که به لطف خداوند مرزبانان در این زمینه سربلند بودند.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اهمیت قانونمند شدن صادرات در مرزهای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قانونمندی صادرات از قاچاق کالا و سوخت جلوگیری می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: از تلاش نیروهای مرزبانی استان و دیگر نیروهای مسلح به منظور کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم گرفتار در سیلاب استان که در این موضوع پیش قدم شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز