خبرگزاری کار ایران

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به ایلنا خبر داد:

اصلاح قوانین برای ضربه‌زدن به بنیان‌‌های اقتصادی قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۹۰۷

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره توقیف و ضبط اموال قاچاقچیان مواد مخدر گفت: برای اینکه بتوانیم به بنیان‌های اقتصادی و مالی قاچاقچیان ضربه بزنیم تلاش می‌کنیم تا قوانین را اصلاح و به روز کنیم.

سردار اسکندر مومنی (دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اموال ضبط شده قاچاقچیان مواد مخدر و نگهداری آنها گفت: راهکارهایی در این زمینه پیش بینی کردیم، همچنین دستورالعمل‌ها به روز شده است و تلاش می‌کنیم تا اهتمام لازم در توقیف و نگهداری این اموال ضبط شده لحاظ شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر اصلاح و روزآمدی قوانین و مقررات است، گفت: برای ایجاد بازدارندگی بیشتر قوانین باید به روز شوند.

او خاطرنشان کرد: معتقدم برای ایجاد بازدارندگی و ضربه‌زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان قوانین و مقررات باید روزآمد شوند. مقدمات این کار فراهم شده و در جلساتی در خصوص به روز شدن قوانین با مراجع مربوطه و قانون‌گذار صحبت‌هایی انجام شده است، امیدوارم در چند ماه آینده به نتیجه برسیم.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین درباره معتادان متجاهر منع پذیرش شده گفت: مقرر شد آن دسته از معتادانی که به بیماری خاص دچار هستند و نمی‌توانند در کنار دیگر معتادان نگه‌داری شوند، در یک مرکز خاص نگهداری شوند. خوشبختانه وزیر بهداشت نیز نسبت به این موضوع اهتمام خاصی دارد.

مومنی خاطرنشان کرد: مقرر شده است محل‌های نگهداری معتادان متجاهر منع پذیرش که دارای بیماری هستند، هم به صورت جداگانه ایجاد شود و هم در داخل مراکز بازپروری و ترک اعتیاد محل‌هایی برای معتادان متجاهر دارای بیماری‌های خاص اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز