خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

هدف وزارت بهداشت، ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان جهت مراقبت‌های دهان و دندان است

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۸۴۶

وزیر بهداشت گفت: حدود یک میلیون و 200 هزار دانش آموز پایه ششم ابتدایی در کشور وجود دارند که این سن و مقطع، بهترین زمان برای مرمت دندان ها است چون دندان های شیری، جای خود را به دندان های دائمی می دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، سعید نمکی در حاشیه جشن ملی مدارس عاری از پوسیدگی دندان در نمین اردبیل، اظهار داشت: خوشبختانه در استان اردبیل علاوه بر پایه ششم ابتدایی، تمامی مقاطع تحصیلی تحت پوشش اقدامات پیشگیرانه دندان قرار گرفته اند و در ماه های آینده این طرح را در کل استان اردبیل و کشور اجرایی می کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که آموزش های لازم جهت مراقبت های دهان و دندان به دانش آموزان داده شود و دندان های پوسیده آنها را مرمت کنیم که دچار مشکلات بیشتر نشوند.
 
وزیر بهداشت از تکمیل پروژه در حال ساخت تروما و سوختگی اردبیل در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: طرح ملی بسیج کنترل فشار خون در اردبیل به عنوان یکی از استان های پیشرو از اردیبهشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بسیج جامعه پزشکی، اجرا می شود.
 
به گفته نمکی در سفر تیرماه رییس جمهور به استان اردبیل، بسیاری از پروژه های نیمه تمام، افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز