خبرگزاری کار ایران

ستاد اجرایی فرمان امام ۷۰۰ میلیارد در لرستان سرمایه‌گذاری کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۲۵

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه این ستاد طی این چند سال در استان لرستان ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است به تشریح خدمات به سیل‌زدگان لرستانی پرداخت.

به گزارش ایلنا، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جلسه امضای تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مدیریت و راهبردی طرح پیشرفت، آبادانی و توسعه شهرستانهای دلفان و کوهدشت لرستان اظهار کرد: یکی از مواردی که در سیل اخیر لرستان باعث شد تا مردم فشار کمتری را احساس کنند، وحدت و همدلی مسئولان بود.

محمد مخبر، عمل به وعده‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: هر هفته گزارش‌گیری وعده‌هایی را که در تمامی استان‌ها مطرح کرده بودیم، انجام می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای چند سال قبل با استانداری لرستان منعقد کردیم که گزارش‌ها حاکی از آن است که بیش از این تفاهم‌نامه، فعالیت کرده‌ایم.

مخبر با اشاره به اینکه طی این چند سال ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان لرستان ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است، تصریح کرد: در تفاهم‌نامه قبلی تعهد ایجاد ۷ هزار فرصت شغلی در استان لرستان را داشتیم اما ۱۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم؛ همچنین ۵ هزار و ۱۲۸ طرح اقتصادی و یک هزار و ۵۷۲ طرح زیربنایی و عمرانی اجرایی شد.

وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ۱۰ استان سیل‌زده کشور گفت: در تمامی استان‌های سیل‌زده قرارگاه برپا شد و ۳ میلیون و ۵۰۰ قلم کالا در این مناطق توزیع کردیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه در حادثه سیل اخیر، صحنه‌هایی از ایثار در هشت سال دفاع مقدس متجلی شد، یادآور شد: پس از جنگ تحمیلی بسیاری از مشکلات مردم شروع شد؛ پس از سیل هم همینگونه است.

مخبر تاکید کرد: دشمنان نظام بر روی بحران خشکسالی ایران اسلامی برای ایجاد بحران اجتماعی، حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

وی درباره تصمیمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان لرستانی گفت: ۱۰ هزار هزار بسته لوازم خانگی که تماماً ایرانی هستند در استان لرستان توزیع می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه ۱۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق سیل‌زده لرستان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: وعده داده بودیم که تعمیر ۵۰۰ پمپ آب را برعهده بگیریم؛ ۳ میلیون تومان وام بلاعوض و ۷ میلیون تومان قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

مخبر توزیع یک هزار رأس دام در مناطق سیل‌زده لرستان را از دیگر خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: فعالیت خوبی که ستاد در گذشته انجام گرفته بود، بیمه خانه‌های روستایی بود که ۱۴۰ هزار خانه در خوزستان و ۹۳ هزار خانه در لرستان بیمه بودند.

وی با اشاره به همکاری با بنیاد مسکن برای بازسازی ۲۰ هزار خانه در سراسر کشور تصریح کرد: امروز تفاهم‌نامه‌ای پیشرفت دلفان و کوهدشت بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری لرستان امضا می‌شود تا این پروژه‌ها سازمان یافته پیش رود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مهم خواندن موضوع اشتغال تاکید کرد: ۳ هزار شغل در مناطق سیل‌زده لرستان ایجاد می‌شود؛ امیدواریم بتوانیم تا پایان اردیبهشت ماه تصمیمات در خصوص خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده را عملی و تا پایان سال جاری اشتغال در این استان ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز