خبرگزاری کار ایران

رییس اجراییات پلیس راهور فاتب خبر داد:

اعلام واحدهای رسیدگی به ثبت تخلفات خودروها

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۰۵

شهروندان تهرانی در صورت اعتراض به ثبت تخلفات توسط دوربین های سطح شهر، برای دیدن عکس تخلف مربوطه می‌توانند به آدرسهای هفت گانه واحدهای رسیدگی به اعتراضات در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرگرد نصیرملا رییس اجراییات پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر افزود:همشهریان عزیز تهرانی علاوه بر اداره اجراییات مرکزی می‌توانند برای دیدن عکسهای تخلفات ثبت شده به آدرسهای هفتگانه واحد های اجراییات سطح شهر تهران مراجعه کنند.

وی ادامه داد: برخی شهروندان به صورت وضعیت خلافی خودروی خود اعتراض دارند که پس از مراجعه به واحدهای رسیدگی به تخلفات می توانند عکس ثبت شده از هنگام بروز تخلف خودروی خود را مشاهده کنند.

وی از همشهریان گرامی خواست در صورت اعتراض به صورت وضعیت خلافی خودروی خود به نزدیکترین  واحد رسیدگی محل سکونت مراجعه کنند .

سرگرد نصیرملا افزود: جهت رفاه حال شهروندان عزیز و ارتقاء کیفیت رسیدگی و پاسخگویی مناسب، در غرب تهران 2 واحد رسیدگی در مناطق 21و 22 در نظر گرفته شده است. با این وجود عمده مراجعه شهروندان به واحد مستقر در منطقه 21 بوده که این امر موجب ازدحام و شلوغی این واحد گردیده است. لذا از شهروندان ساکن مناطق غربی تهران تقاضا دارد منطقه 22 را نیز در نظر داشته و جهت صرفه جویی در وقت، رسیدگی سریع و پاسخگویی مناسب به این واحد مراجعه کنند.

ضمنا واحدهای رسیدگی زیر نیز آماده  ارایه خدمات به شهروندان می باشند:

واحد رسیدگی منطقه 3: بزرگراه حقانی قبل از تقاطع جهان کودک مقابل پارک آب و آتش

واحد رسیدگی منطقه 11 (ویژه خانواده شهدا،جانبازان،ایثارگران و معلولین): خیابان قزوین نبش خیابان مرادی جنب شهرداری

واحد رسیدگی منطقه 14: خیابان نبرد میدان نبرد انتهای خیابان شهید ابراهیم بیدی

واحد رسیدگی منطقه 16:خیابان بعثت، خیابان رجایی جنوبی، خیابان هلال‌احمر، مقابل سیلو

واحد رسیدگی منطقه 20: شهرری خیابان کریمی شیرازی، روبروی فروشگاه شهروند

واحد رسیدگی منطقه 21 :تهرانسر انتهای بلوار یاس

واحد رسیدگی منطقه 22: همت غرب، آزادگان جنوب، شهرک گلستان، بلوار گلها، خیابان یاسمن جنوبی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز