خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر اعلام کرد:

ثبت اطلاعات پزشکی و تایید توانایی جسمی ۵۶ هزار زائر حج ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۳۴۰

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از انجام معاینات، ثبت اطلاعات پزشکی و تایید استطاعت جسمی ۵۶ هزار متقاضی اعزام به حج ۹۸ تا کنون، خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمدتقی حلی‌ساز در گردهمایی نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج و زیارت با تاکید بر اینکه برای حج امسال از نظر زمان‌بندی از هر سال جلوتر هستیم و انتخاب پزشکان سریعتر انجام شده است، گفت: معاینات مدیران کاروان ها به سرعت انجام شد و پس از انتخاب پزشکان، هم اکنون جمع نسبی خوبی از پزشکان در اختیار داریم.

وی گفت: مقرر شده بود تا ۱۵ اردیبهشت استطاعت جسمی زائران تعیین تکلیف شود، نخستین گروه زائران ۱۷ تیر اعزام می‌شوند و لذا نخستین گروه پزشکی هلال احمر ۱۳ تیر اعزام می‌شوند و لذا فاصله راه‌اندازی خدماتت ما در مدینه و مکه بسیار کوتاه است و تیم ها باید زودتر روند کار را انجام دهند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با اشاره به انجام معاینات پزشکی زائران، اعلام کرد: تا کنون از میان ۸۶ هزار زائر حج ۹۸ که ۸۴ هزار مورد ان در سامانه ما ثبت شده است، اطلاعات پزشکی و استطاعت ۵۶ هزار متقاضی حج تایید شده و ۱۱ متقاضی نیز معاینه شده اما به علت نهایی نشدن آزمایش‌های پزشکی، اطلاعات پزشکی آنها هنوز ثبت رایانه و تایید استطاعت جسمی نشده است.

وی با تاکید بر انجام هرچه سریعتر معاینات بقیه زائران و تایید استطاعت جسمی آنها، گفت: بر این اساس با توجه به نزدیک بودن ماه رمضان ضروری است تا با حفظ دقت، معاینات هر چه زودتر به نتیجه برسد و بتوانیم با تکیه بر خرد جمعی و تمرکززدایی به عنوان ۲ سیاست اصلی مرکز، امور مربوط به زائران را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز