خبرگزاری کار ایران

معاون دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت:

نیروی انسانی متخصص عامل مهمی در ارتقای فرآیندها است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۷۸۹

معاون دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: مطالبه مهم حوزه صدور پروانه در راستای تحقق شفافیت و عدالت در توزیع مراکز، دیده شدن سند راه درمان و ظرفیت های موجود هر منطقه براساس این سند و بارگذاری دقیق اطلاعات دانشگاه ها در سامانه است.

به گزارش ایلنا، علی مشکینی معاون دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت در همایش روسا و کارشناسان صدور پروانه موسسات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با محوریت توسعه سامانه الکترونیک گفت: سامانه صدور پروانه ها به یکی از مهم ترین افتخارات اجرای دولت الکترونیک، در وزارت بهداشت تبدیل شده و از طرف حوزه فناوری اطلاعات، به عنوان سامانه مادر حوزه درمان شناخته شده است.

وی افزود: این سامانه مجموعه ای تخصصی با فرآیندهای پیچیده و دقیق است که دستاوردهای مهمی با همراهی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ایجاد کرده و در حال حاضر در مرحله بلوغ است.

مشکینی با بیان اینکه با توجه به هوشمند بودن، اطلاعات اولیه از طریق بارگذاری متقاضی در سامانه قرار می گیرد و رسیدگی به پرونده و پیشرفت حاصله براساس زمان بندی خود سامانه و بدون دخالت افراد، صورت می گیرد، ادامه داد: تسریع در رسیدگی به درخواست های صدور موسسات پزشکی، تسهیل در دسترسی به خدمات، ایجاد وحدت رویه، شفاف سازی و کنترل و نظارت دقیق از دستاوردهای استفاده بوده است.

 معاون دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: البته گام اصلی در توسعه بیشتر این سامانه، آگاهی و همراهی حوزه های مدیریت ارشد مراکز به فرآیندهای تعریف شده و نیز اعلام شفاف ظرفیت سطح بندی خدمات در سامانه صدور پروانه از سوی دانشگاه ها است. از این رو  مطالبه مهم حوزه صدور پروانه در راستای تحقق شفافیت و عدالت در توزیع مراکز، دیده شدن سند راه درمان و ظرفیت های موجود هر منطقه براساس این سند و بارگذاری دقیق اطلاعات دانشگاه ها در سامانه است.

وی در پایان گفت: نیروی انسانی متخصص عامل مهمی در ارتقای فرآیندها است. در سامانه صدور پروانه ها نیز رهبری مدیریت اطلاعات، تعامل بیشتر با همکاران تمامی حوزه های ارائه دهنده خدمات درمانی و کار تیمی یکپارچه از انتظارات ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز