خبرگزاری کار ایران

روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۴۰

مشاور رئیس و سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در پانزدهمین جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی خوزستان با اشاره به اینکه روند خدمات رسانی به سیل زدگان تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد،گفت: بازسازی منازل آسیب دیده مددجویان تحت پوشش نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، سید منتظر شبر بیان کرد: یکی از نکات کلیدی و مهم در اینگونه بحران ها ،آسیب های روانی بعد از حادثه است که در این خصوص تیم های اورژانس اجتماعی و فوریتی "محب" به صورت تخصصی  با ارائه خدمات حمایتی و روانی به آسیب دیدگان از بروز صدمات روحی، روانی  پیشگیری و این روند تا پس از فروکش کردن سیلاب ادامه خواهد داشت.

مشاور رئیس و سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور  در پایان با اشاره به اینکه ما از ارائه خدمت خسته نخواهیم شد و جا دارد ز تمامی زحمات و فعالیت های مدیران و کارکنان بهزیستی خوزستان در راستای خدمات رسانی به سیل زدگان تشکر و قدردانی کنم.

در ادامه، غلامرضا صدیق راد مدیر کل بهزیستی استان خوزستان با اشاره به ارائه خدمات بهزیستی برای آسیب دیدگان سیل زده تصریح کرد: بهزیستی از  آغاز بحران با اعزام  تیم های اورژانس اجتماعی و محب متشکل از مددکار، روانشناس و مشاور و ارائه خدمات حمایتی و روانی و همچنین با راه اندازی مهدهای کودک سیار در مناطق سیل زده در برای کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت کرده است.

صدیق راد افزود: با توجه به گستردگی آسیب ها، وظایف بهزیستی دو چندان شده است و تسریع در بازسازی منازل و ترمیم آسیب های روحی  مستلزم توجه و تامین اعتبار ویژه و حمایت های سایر دستگاه ها و مشارکت جمعی است.

وی در پایان با اشاره به شرایط اقلیمی و نوع آب و هوای استان گفت: با توجه به گرم شدن هوا، تأمین لوازم ضروری منازل مسکونی به ویژه لوازم سرمایشی و لوازم کمک توانبخشی برای سیل زدگان در اولویت قرار گرفته است. 

گفتنی است،شبر مشاور رئیس و سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان به همراه احمد غیاث وند بازرس و‌یژه رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن بازدید از مناطق و اردوگاه‌های سیل زدگان شهرستان شادگان و روند خدمات رسانی تیم های بهزیستی، تعدادی لوازم کمک توانبخشی و بسته های غذایی  به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی  ارائه کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز