خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۵۵۲

مشاورعالی سازمان سنجش گفت: با توجه به تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال ۹۸ داوطلبان مجاز تا ساعت ۲۴ فردا ۸ اردیبهشت فرصت انتخاب رشته دارند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌گو با ایلنا با اعلام خبر آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ که تا تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا پایان روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: با اعلام اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸، مهلت انتخاب رشته در این آزمون برای داوطلبان مجاز برای بار دوم تمدید شد.

وی اضافه کرد: تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه ۳ اردیبهشت و اطلاعیه ۵ اردیبهشت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشورادامه داد: از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که تا صبح امروز شنبه ۷ اردیبهشت تعداد ۱۰۰ هزار و ۱۶۴ نفر معادل ۶۶.۵ درصد داوطلبان مجاز، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز