خبرگزاری کار ایران

معاون ترافیک شهردار تهران:

قول می‌دهم ریالی از درآمد عوارض طرح ترافیک جای دیگر هزینه نشود/ شکایت پلیس از شهرداری تهران منتفی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۵۲

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از حل‌ و فصل موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران درباره ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن پور سیدآقایی گفت: پس از طرح این موضوع در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان پلیس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، دو تن از اعضای شورای شهر و نماینده دادستان کشور در فرمانداری تهران برگزار و مستندات لازم و مصوبه شورای اسلامی شهر در این جلسه ارائه شد، اغلب اعضای حاضر در جلسه از جمله فرمانده راهور تهران پس از شنیدن دلایل شهرداری اقناع شدند که اخذ عوارض از ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج یا فرد بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اقدامی قانونی بوده است.

وی در تشریح ادامه روند حل‌ و فصل شدن موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در خصوص ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد تصریح کرد: شکایت مربوط به سه ماه قبل است و با مکاتبه‌ای که با فرماندهی جدید راهور ناجا صورت پذیرفته دستور بازنگری در این موضوع داده‌ شده است. منتظریم تا اقدامات رسمی از سوی اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در این خصوص صورت گیرد.

پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: آن دسته از شهروندانی که عوارض ورود به محدوده‌ طرح ترافیک و زوج یا فرد به‌حساب شهروندی‌شان منظور شده، می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» مانند جرائم راهنمایی و رانندگی به‌صورت انتخابی و اقساطی عوارض خود را پرداخت کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت عوارض ورود غیرمجاز به محدوده‌ طرح ترافیک و محدوده زوج یا فرد تاکید واظهارکرد: معتقدم عوارض ورود به محدوده‌های مذکور حق تمامی شهروندان است و باید اخذ شود. از همین رو خطاب به شهروندان تهرانی اعلام می‌کنم و متعهد می‌شوم که ریالی از محل کسب درآمد حاصل از عوارض طرح ترافیک و زوج یا فرد، به‌جز در زمینه توسعه حمل‌ و نقل عمومی و رفع آلودگی هوای شهر و تحقق حقوق شهروندان هزینه نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز