خبرگزاری کار ایران

حناچی در دیدار با حکیم مطرح کرد:

آمادگی شهرداری تهران برای همکاری در پروژه‌های شهری بغداد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۹۴۳

شهردار تهران در دیدار با سید عمار حکیم بر آمادگی شهرداری تهران برای همکاری در اجرای پروژه‌های شهری بغداد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی شهردار تهران روز جمعه در بغداد با سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق دیدار و گفتگو کرد.

حناچی در این دیدار با تشریح توانمندی های شهرداری تهران و شرکت های ایرانی در اجرای پروژه های بزرگ شهری، بر آمادگی کامل در مشارکت و همکاری در طرح های مشابه در بغداد تاکید کرد.

شهردار تهران در این زمینه بویژه به طرح های خطوط مترو، گسترش فضای سبز شهری، مدیریت پسماند و مرمت آثار تاریخی اشاره کرد که شرکت های ایرانی با دانش و تجربیات فراوان، آماده همکاری در این زمینه با عراق و از جمله در بغداد هستند.

'شهربانو امانی' عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت شورای پنجم در زمینه های مختلف شهری و اجتماعی از جمله امور زنان ارائه کرد که مورد استقبال عمار حکیم قرار گرفت.

سید عمار حکیم نیز در این دیدار با تقدیر از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، از گسترش همکاری ها میان دو کشور از جمله در اجرای پروژه های شهری استقبال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز