خبرگزاری کار ایران

دکترین پلیس، جامعه‌محوری است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۲۹۸

رئیس پلیس پایتخت، ضمن اشاره به ارتباط مستمر و تنگاتنگ پلیس با هنرمندان، گفت: امروزه دکترین پلیس جامعه محوری است.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی"، در دیدار با جمعی از هنرمندان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، گفت: توصیه رهبر معظم انقلاب این است که پلیس در عین اقتدار، سرشار از رافت و مهربانی باشد و این راهبرد ما در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است.

این مقام ارشد اتنظامی، با تاکید بر این که نیروی انتظامی نیروی مسلح اجتماعی است، افزود: امنیت و آرامش از جمله زیرساخت‌های اجتماعی هستند و مجری آن نهادی نیست جز پلیس و هرگونه فعالیت اجتماعی، اقتصادی و مدنی نیازمند حضور مقتدرانه پلیس است.

وی، نیروی انتظامی را خادم و مسئول حل مشکلات مردم، دانست و بیان داشت: پلیس افتخاری، برای استفاده از ظرفیت های مردمی، آغاز به فعالیت کرده و یکی از این موارد، استفاده از هنر و هنرمندان برای ارتقاء امنیت اجتماعی است.

سردار رحیمی، با تاکید بر ایجاد تحول در کلانتری‌ها به لحاظ کمی و کیفی، گفت: کیفیت رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردم، رفتار و منش توام با عطوفت و مهربانی، جزء اصلی ترین امور در مجموعه های پلیس های تخصصی و اداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است.

وی ، پلیس را مجری قانون خواند و اظهار داشت: تمام اقدامات پلیس بر پایه و مبنای قانون است و با توجه به تمام محدودیت‌ها، امنیت و احساس آن در شهر تهران، نسبت به سایر پایتخت‌های جهان بی‌نظیر است.

فرمانده انتظامی پایتخت، با اشاره به اینکه پلیس در عین حال که با مخلان نظم اجتماعی و برهم زنندگان آرامش شهروندان با اقتدار برخورد می کند، گفت: پلیس در برابر مردم و شهروندان و به هنگام رسیدگی به مشکلات آنها، متواضعانه برخورد کرده و بی ادعا به خدمت رسانی مشغول است.

وی به ساز و کار اجتماعی شدن پلیس و ارتباط موثر پلیس با مردم، اشاره و بیان کرد: امروزه دکترین پلیس جامعه محوری است.

رئیس پلیس پایتخت، در پایان با تاکید بر اینکه پلیس همواره حامی هنرمندان است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد احساس امنیت بهتر، نیاز است که هنرمندان همچون سایر اقشار جامعه در کنار پلیس حضور داشته تا شاهد ارتقاء و پیشرفت امنیت و احساس آن در جامعه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز