خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

استکبار جهانی را ناامید کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۵۶

فرمانده ناجا گفت: این حجم از عصبانیت آمریکا نشان می‌دهد ما توانستیم در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و آن‌ها را ناامید کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جشنواره سرباز جوان با بیان اینکه در دوران‌ دفاع مقدس اکثر فرماندهی‌ها را جوانان عهده‌دار بودند، گفت: فرماندهان ما در دفاع مقدس بین ۱۹ تا ۳۰ سال سن داشتند. در عملیات فاو سرلشکر صفوی با ۳۳ سال سن فرمانده نیروی زمینی سپاه بود و بیش از ۷۰ هزار نیرو تحت امر ایشان بودند.

وی ادامه داد: امروز در نیرو‌های مسلح حضور سربازان سرنوشت‌ساز و مهم است چرا که سربازان در دفاع مقدس و حوادث بعد از دفاع مقدس نقش مهمی داشتند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه سربازان جوان با روحیه انقلابی و جهادی و با تمام توان در صحنه‌های مختلف حضور دارند گفت: قطعا آینده کشور وابسته به جوانان است.

سردار اشتری با بیان اینکه سخنان سران آمریکایی ناعادلانه و غیر عقلانی است، گفت: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و اگر استکبار جهانی توهینی به سپاه پاسداران می‌کند بدانند همه مردم و نیرو‌های مسلح آن را محکوم می‌کنند و همه پاسدار هستند و با این تهدید‌ها مردم و نیرو‌های مسلح از اهداف بزرگ خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا تصریح کرد: این حجم از عصبانیت آمریکا نشان می‌دهد ما توانستیم در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و آن‌ها را ناامید کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز