خبرگزاری کار ایران

قیمت نوبرانه‌ها در میادین میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۳۵

قیمت گوجه سبز در میادین ۱۶ هزار تومان و چغاله بادام ۱۸ هزار تومان است.

به گزارش ایلنا، گوجه سبز درجه یک در میادین و بازارهای میوه و تره بار هر کیلوگرم به قیمت ۱۶ هزار تومان و گوجه دستچین به قیمت ۱۹ هزار تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که قیمت نجومی این نوبرانه در برخی مناطق این روزها خبرساز شده بود. چغاله بادام درجه یک نیز در میادین و بازارها هر کیلوگرم به قیمت ۱۸ هزار تومان و و چغاله بادام دستچین به قیمت ۲۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ براساس نرخنامه این سازمان، برخی از میوه‌ها نظیر موز، هندوانه و خیار گلخانه‌ای کاهش قیمت داشته است. چنانکه قیمت موز درجه یک (سایز ۷ تا ۹) با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۹۵۰۰ تومان، هندوانه درجه یک با ۴۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۲۸۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای درجه یک با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

براساس این گزارش؛ آناناس جنگلی و طلایی به ترتیب به قیمت ۹ هزار تومان و ۱۶ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال هر کیلوگرم به قیمت ۵ هزار تومان، پرتقال جنوب هر کیلوگرم به قیمت ۳ هزار تومان، توت فرنگی هر کیلوگرم به قیمت ۱۱ هزار تومان، خیار رسمی و رویال هر کیلوگرم به قیمت ۳ هزار تومان و سیب زرد و قرمز هر کیلوگرم به قیمت ۶۸۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

گفتنی است، انواع طالبی و ملون هر کیلوگرم به قیمت ۴۹۰۰ تومان، کیوی هر کیلوگرم به قیمت ۶۹۰۰ تومان، لیمو ترش سنگی جنوب هر کیلوگرم به قیمت ۴۹۰۰ تومان، لیمو شیرین هر کیلوگرم به قیمت ۳۷۰۰ تومان، نارنج هر کیلوگرم به قیمت ۱۵۰۰ تومان و نارنگی هر کیلوگرم به قیمت ۶۴۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز