خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو شورا از رویکرد مسئولان به جوانان

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۵۲

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کشور نیازمند دمیده شدن روح جدیدی به سیستم مدیریتی است، گفت: رویکرد اخیر مسئولان بیشتر به جوان فریبی شبیه است تا جوانگرایی.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در حاشیه صد و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز جوان گفت: مدتی است در کشور بحث جوانگرایی مطرح می‌شود، اما در عمل چیزی در این باره دیده نمی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس گفت: هرچه بیشتر از زمان تصویب این قانون می گذرد به این نتیجه می رسیم که این قانون هدفی جز مدیریت شهری به ویژه تهران نداشته است.

وی با بیان اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان ضمانت اجرایی لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که افرادی که در قالب این قانون کنار گذاشته شده‌اند، پست معاون یا بالاتر گرفته اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس اعلام وصول شد که این پیام خوبی ندارد.

نظری در ادامه با اشاره به لایحه مدیریت منابع انسانی شهرداری تهران در خصوص جوانگرایی در مدیریت شهری گفت: قرار بود طی یک ماه لایحه بکارگیری مدیران جوان در مدیریت شهری به شورا ارایه شود در حالی که سه ماه از آن تاریخ گذشته و لایحه مذکور اعلام وصول نشده است.

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اتفاقات رخ داده بیشتر به جوان فریبی شبیه است نه جوانگرایی تاکید کرد: به عنوان نماینده بخش جوان این نقد را به مجموعه مدیریت شهری و مجلس داریم که متاسفانه این اتفاق را یعنی جوانگرایی را مد نظر قرار نمی دهند.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند دمیده شدن روح جدیدی به سیستم مدیریت است، تاکید کرد: ما به دنبال استفاده از مدیران با سن پایین نیستیم بلکه به دنبال رویکرد جوانی، تبادل و تعامل با شهرهای دنیا و مقایسه تطبیقی مدیریت و انجام امور هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز