خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خبر داد:

کاهش قیمت صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۴۶

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از کاهش قیمت انواع صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: براساس نرخنامه جدید این سازمان، نرخ ۳۰ محصول فرنگی از جمله محصولات پر مصرفی همچون خیار، گوجه فرنگی، سیب زمینی، کاهو و سبزی در میادین میوه و تره بار کاهش یافت.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اشاره به اینکه در جهت حمایت از سبد خرید خانواده‌ها، تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا ضمن حفظ کیفیت مطلوب محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار، این محصولات با حداقل قیمت ممکن، نرخ‌گذاری و عرضه شوند، افزود: امیدواریم به این ترتیب بتوانیم بر کنترل و کاهش قیمت محصولات مشابه در سطح شهر نیز موثر باشیم.

بر اساس این گزارش، علاوه بر کاهش قیمت کلم سفید و قرمز، ترب سفید و سیاه و چغندر، قیمت خیار رسمی و رویال با ۵۰۰ تومان کاهش در هر کیلوگرم به ۳۷۰۰ تومان و قیمت سبزی با ۳۰۰ تومان کاهش در هر کیلوگرم به ۳۲۰۰ تومان رسیده‌، ضمن اینکه قیمت سیب‌زمینی انباری با ۸۰۰ تومان کاهش در هر کیلوگرم به ۳۸۰۰ تومان رسیده است.

گفتنی است، قیمت فلفل دلمه سبز و رنگی با ۱۵۰۰ تومان و ۹۰۰ تومان کاهش در هر کیلوگرم، به ترتیب به ۵۵۰۰ تومان و ۹ هزار تومان و قیمت کاهو پیچ و رسمی نیز با ۱۴۰۰ تومان کاهش در هر کیلوگرم، به ترتیب به ۳۱۰۰ تومان و ۲۹۰۰ تومان رسیده، ضمن اینکه قیمت کدو مسمایی سبز و و کدو گلخانه‌ای رنگی به هر کیلوگرم ۴۱۰۰ تومان و قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای با ۵۰۰ تومان کاهش به ۴۲۰۰ تومان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز