خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

انسداد یک محور مرزی در استان خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۷۱

استاندار خراسان جنوبی از انسداد محور سربیشه به ماهیرود خبر داد و گفت: ۷ خانه روستایی دچار آبگرفتگی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس با اشاره به بارش‌های روز گذشته در این استان به دلیل موج بارشی جدید گفت: برخی از مناطق استان مانند شیراز و جهرم دچار آبگرفتگی شدند. ستاد بحران موضوع  را برطرف کرد و مشکل خاصی وجود ندارد و به گفته سازمان هواشناسی این سامانه بارشی امروز عصر از فارس خارج می‌شود.

وی با اشاره به وقوع سیل در شهر شیراز در ایام نوروز، ادامه داد: در سیلی که در ایام نوروز اتفاق افتاد بیشترین مشکل در شهر شیراز بود در حال حاضر بازسازی روستاها و مناطقی از شهر شیراز که دچار مشکل شده بود در حال انجام است. هر چند خسارت زیادی به باغات و مزارع استان وارد شده است.

همچنین محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بارش‌ها از روز جمعه در این استان گفت: از روز جمعه عصر بارش‌ها بخش عمده‌ای از شهرستان‌ها را تحت تاثیر قرارداده و عمدتا شهرستان‌های شرقی در استان نهبندان، سربیشه و ... بیشترین میزان بارندگی را داشتند و بحمدلله با توجه به آمادگی خوبی که بین نیروهای عملیاتی، امدادی و خدماتی داشتیم مشکل عمده‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه ۳۰۲ تیم امدادی و نجاتی در اقصی نقاط استان سازماندهی شدند، ادامه داد: حوزه راهداری، راهور، یگان‌های آتش‌نشانی و جمعیت هلال احمر در حال آماده باش هستند. همچنین برخی خانه‌های روستایی در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها که احتمال طغیان داشتند، نیز تخلیه شده‌اند و اقدامات پیشگیرانه‌ای در روستاها توسط مردم انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بحمدلله تا به حال گزارش آسیب جدی به ما واصل نشده است و ۷ خانه روستایی آبگرفتگی داشتند که امدادرسانی انجام شده است.همچنین قطع برق در حدود یک ساعت در یکی از روستاها ایجاد شده بود که در حال حاضر وصل شده است. مشکلی در حوزه برق، آب و گاز استان وجود ندارد و آمادگی کامل در سایر مناطق استان وجود دارد و اقدامات خوب بازدارنده انجام شده است.

به گفته استاندار خرسان جنوبی محور سربیشه به ماهیرود دچار انسدداد شده است که عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز