خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

شاهد تکرار رفتار ناشایست با خبرنگاران هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۴۷

عضو شورای شهر تهران درخصوص رفتار ناشایست با خبرنگاران به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در صد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران طی تذکری اظهار داشت: در شورای شهر پیشین مطلبی تحت عنوان "خبرنگار، خبرنگار است" نوشته بودم و مناسبت آن هم برخورد نامناسب با یکی از خبرنگاران شورای شهر بود.

 عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه شاهد تکرار این رفتار هستیم. یکی از خبرنگاران باسابقه و خوشنام گزارشی در خصوص ریزش مترو در خط ۶ منتشر کرده و این گزارش از باب نگرانی بوده است. اگر این گزارش به هر دلیل مورد تایید مدیران شهری نبوده می‌توانند آن را تکذیب کنند اما متاسفانه حوزه ذیربط از لفظ ناشایست استفاده کرده است. اینگونه صحبت کردن در هیچ دوره ای ادبیات رایج مدیران شهری با خبرنگاران نبوده است.

 وی افزود: بنابراین لازم است شرایطی ایجاد شود که از این خبرنگار عذرخواهی شود.

 مسجدجامعی در خصوص تعدیل نیرو در همشهری هم گفت: اگر هم نیاز به تعدیل نیرو بوده، نحوه انجام آن شایسته نبود. من در این باره با شهردار تهران هم صحبت کرده‌ام و امیدوارم به نحو مقتضی به این قضیه پرداخته شود.

 وی همچنین از ستاد مدیریت بحران تهران تشکر کرد و گفت: اگر بارندگی در تهران باعث فاجعه نشد به خاطر فعالیت ستاد بحران و آقای صادقی، مدیریت این ستاد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز