خبرگزاری کار ایران

پاسخ شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره رفع معضل فاضلاب روشن نیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۴۶۷

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش پاسخ شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره رفع معضل فاضلاب برخی محلات را روشن ندانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در یکصد و سی و پنجمین جلسه رسمی این شورا نسبت به وضعیت نامناسب شبکه فاضلاب دو محله عباس آباد و بهشتی تذکر داد و گفت: در شهرری قریب به سه چهار سالی می‌شود که این شبکه در حال اجرا است، اما به سبب عدم شیب مناسب این محلات، متاسفانه تاکنون به تصفیه خانه وصل نشده‌اند.

 وی افزود: به منظور رفع این مشکل ایجاد مخزن مورد تایید شرکت آب و فاضلاب برای پمپاژ ضروری است.

 خلیل‌آبادی با اشاره به بازدیدهای مکرر از شبکه آب و فاضلاب محلات مذکور عنوان کرد: در بازدید‌ها و بررسی‌های اینجانب به همراه شورایاران هردو محله، تاسیس سپتیک برای پمپاژ، جانمایی و نقشه UTM آن تهیه شده، اما این امر مهم تاکنون محقق نشده است. همچنین در پیگیری‌های صورت گرفته از مسئولان شرکت آب و فاضلاب تا به امروز پاسخ روشنی دریافت نکرده‌ایم و مسئولان مربوطه حل موضوع را به یکدیگر ارجاع می‌دهند.

 وی در ادامه اذعان داشت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی محدوده، تاخیر در اتمام پروژه بروز خساراتی از جمله فرونشست معابر و خانه‌ها و همچنین مشکلات زیست محیطی و بهداشتی همچون نشت فاضلاب‌های انباشت شده و روان آب‌ها را برای ساکنان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند، به دنبال دارد.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، هدف از ایجاد شبکه فاضلاب را کمک به بهداشت محیط خواند و گفت: از این رو به شرکت آب و فاضلاب استان تهران متذکر می‌شوم، با توجه به اهمیت موضوع و برای پیشگیری از خسارات غیرقابل جبران به مردم در جهت حل مشکلات مطروحه این محلات اقدامات لازم را مبذول دارد و مجدانه بکوشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز