خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم آتش‌نشانی اعزامی شهرداری تهران به اهواز مطرح کرد:

اتمام تخلیه گل و لای شهرک پیام اهواز تا دو روز آینده

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۲۳

سرپرست تیم آتش‌نشانی اعزامی شهرداری تهران به اهواز تاکید کرد: با توجه به میزان فعالیت‌ها، پیشرفت کار بالا است و احتمالا تا دو روز آینده گل و لای شهرک پیام اهواز به‌طور کامل تخلیه می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا هاشمی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درباره آبگرفتگی‌های مناطق مسکونی حاشیه رود کارون در شهر اهواز گفت: در جلسه‌ای که در ستاد بحران تهران با موضوع آبگرفتگی در اهواز برگزار شد، تهران به عنوان استان معین خوزستان موظف به اعزام نیرو و تجهیزات به این استان شد. البته تیم عملیاتی کامل ما به همراه ۳۰ آتش نشان و شش پمپ سنگین و تجهیزات دیگر ابتدا به پلدختر اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط بحرانی که از دیروز صبح برای اهواز پیش‌‌‌بینی شده بود، دو روز است که به شهرک پیام اهواز آمدیم و مشغول تخلیه گل و لای به جا مانده در معابر و خانه‌ها هستیم.

سرپرست تیم آتش‌‌‌نشانی درباره میزان خسارات وارده به ساختمان‌ها اظهار داشت: شاهد آسیب جدی و تخریب ساختمان‌ها نبودیم. گل و لای وارد منازل شده، بخش‌هایی هم فاضلاب وارد طبقات شده، پی ساختمان‌ها آسیب دیده و ترک خورده است اما ساختمانی تخریب نشده است.

وی درخصوص نتیجه عملیات‌ و میزان تخلیه گل و لای نیز تصریح کرد: تاکنون ۵۰ درصد گل و لای خانه‌ها و سطح خیابان‌های شهرک تخلیه شده است. نیروهای داوطلب ۲۴ ساعته فعالیت کردند و به نظر می‌رسد با توجه به میزان فعالیت‌ها، پیشرفت کار بالا است و احتمالا تا دو روز دیگر تخلیه کامل این منطقه صورت گیرد. 

سرپرست تیم آتش‌نشانی اعزامی شهرداری تهران به اهواز افزود: نیروهای داوطلب پس از پایان کار قرار است به منطقه دیگری در اهواز اعزام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز