خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

​پیدا شدن ۱۸ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات توچال

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۱۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی از پیدا شدن دو گروه کوهنوردی که در ارتفاعات توچال مفقود شده بودند خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۶ دقیقه صبح امروز یک مورد مفقودی در کوهستان در ارتفاعات توچال در تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله گروه امداد نجات ویژه سازمان آتش نشانی از ایستگاه ۵ تله کابین توچال به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: در ارتفاعات آتش‌نشانان مطلع می‌‌شوند که دو گروه در مسیر مختلف بعد از صعود به قله در حال برگشت به سمت ایستگاه ۷ تله‌‌کابین توچال به دلیل مه غلیظی که وجود داشت مسیر را گم کرده بودند.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان تحت مدیریت عملیات به دو گروه تقسیم شده در مسیرهای احتمالی این دو گروه مفقود شده حرکت می‌‌کنند و پس از مدتی تلاش جستجو موفق می‌‌شوند هر دو گروه را که در دو مسیر کاملا مجزا بودند پیدا کند.

ملکی با بیان اینکه مجموع این دو گروه ۱۸ نفر بودند که شامل ۱۷ مرد و یک زن می‌شدند، تصریح کرد: وضعیت همه کوهنوردان خوب بود فقط دو سه نفر دچار سرمازدگی شده بودند که با اقدامات اولیه وضعیت جسمانی ایشان بهتر و به ایستگاه‌های پایین‌تر منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز