خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

آبگرفتگی هشت روستا در دشت آزادگان/ استفاده از ماشین‌آلات سنگین برای مقابله با سیلاب

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۴۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه هشت روستا در دشت آزادگان به زیر آب رفته است، از تلاش برای جلوگیری از ورود آب به مناطق سکونت‌گاهی در این منطقه خبر داد.

محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه استانداری تهران استان معین در منطقه دشت آزادگان و سوسنگرد است، گفت: با توجه به وضعیت منطقه از ماشین‌آلات سنگین و عمرانی برای کمک به شهرها و روستاهای حاشیه کرخه استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم از آسیب به مراکز سکونت‌گاهی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در روزهای اخیر با توجه به ایجاد سیل‌بند و کانال کار در این منطقه به خوبی پیشرفته است، اظهار داشت: از ابتدای هفته سطح آب کرخه افزایش پیدا کرده و حجم آب تا ۲۴۰۰ متر معکب در ثانیه نیز رسیده بود که در حال حاضر به ۱۷۰۰ متر مکعب در ثانیه رسیده‌ است و حجم آن کاهش پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: از ۱۲۰ دستگاه سنگین و نیمه‌‌سنگین برای محورهایی که مسدود شده بود، استفاده می‌شود و یک مورد آبگرفتگی در حد فاصل سوسنگرد - بستان وجود داشت. جاده ارتباطی دچار آبگرفتگی شده بود که تلاش می‌شود با تمهیداتی که صورت گرفته آبگرفتگی را به حداقل برسانیم.

تقی‌زاده با اشاره به آبگرفتگی در برخی روستاها تصریح کرد: از ۶۹ روستا در منطقه دشت‌ آزادگان هفت الی هشت روستا دچار آبگرفتگی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز