خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به شدت گرفتن بارش‌ها، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۳۶

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور نسبت به شدت گرفتن بارش‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از استان‌های کشور هشدار داد.

به گزارش ایلنا، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه شماره ۱۱ خود اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۱۰ سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۰ سامانه بارشی فعالی از روز جمعه مورخ ۹۸/۱/۲۳ وارد کشور شده و طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در کشور فعال خواهدبود. بر این اساس پیش‌‌بینی می‌‌شود:

شنبه مورخ ۹۸/۱/۲۴ بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های مازندران، غرب گلستان، بوشهر، فارس، قم، نیمه غربی و شمالی یزد و نیمه غربی اصفهان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های هرمزگان، غرب و جنوب کرمان و نیمه‌‌جنوبی سیستان و بلوچستان.

یکشنبه مورخ ۹۸/۱/۲۵ بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های گلستان، شرق مازندران و خراسان شمالی و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های سمنان، نیمه شرقی اصفهان،خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شرق فارس، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و سیستان و بلوچستان.

دوشنبه ۹۸/۰۱/۲۶ بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب شرقی کرمان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در شمال خراسان جنوبی، شمال یزد و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان.

با توجه به شدت بارش‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق یاد شده، به هموطنان گرامی و سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه می‌شود، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز