خبرگزاری کار ایران

پستی به نام «قائم‌مقام» در شهرداری تهران وجود ندارد/قائم‌مقام‌ها به پست‌های دیگر منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۱۶

روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۳۹۸ دیگر پستی با عنوان «قائم‌مقام» در هیچ یک از سطوح شهرداری تهران وجود ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، در پی انتشار برخی اخبار در خصوص حضور افراد با پست قائم‌مقام در برخی رده‌های شهرداری تهران، این روابط عمومی اعلام می‌کند که با توجه به مصوبه شورای اداری شهرداری تهران که در اسفندماه ۱۳۹۷ تشکیل شد، پست «قائم‌مقام» از همه رده‌های مدیریتی شهرداری تهران حذف شده است و از ابتدای سال ۱۳۹۸ هیچ فردی، در هیچ‌کدام از رده‌های وابسته به شهرداری تهران، در چنین پستی مشغول به فعالیت نیست.

بر اساس این گزارش، آنچه که حذف شده پست «قائم‌مقام» بوده و کسانی که سابق بر این، دارای چنین پستی بودند، همچنان کارمند شهرداری هستند و به موجب قانون، در سمت دیگری مشغول به کار شده‌اند.

ذکر این نکته ضروری است که حذف پست قائم مقام از رده‌های شهرداری تهران به موجب ابلاغیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مصوبه شورای اداری شهرداری تهران در اسفندماه ۱۳۹۷ مصوب و از ابتدای سال ۱۳۹۸ اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز