خبرگزاری کار ایران

در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان باوی خوزستان مطرح شد:

تاکید جمالی‌نژاد بر آمادگی کامل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۴۸

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که به همراه وزیر کشور به مناطق سیل‌زده خوزستان سفر کرده، از مناطق سیل‌زده شهرستان باوی در این استان و فعالیت‌های استان البرز، معین این شهرستان، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی‌‌‌نژاد بعد از ظهر امروز به همراه حاجی‌‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان و درویش‌‌پور معاون عمرانی استانداری البرز و سایر مسئولان محلی از مناطق سیل‌‌زده شهرستان باوی بازدید و در جریان آخرین وضعیت این شهرستان قرار گرفت.

وی در جریان اقدامات صورت گرفته توسط استان البرز در این شهرستان قرار گرفت. به منظور آمادگی حداکثری برای مقابله با سیل و آبگرفتگی در خوزستان،‌ مقرر شد چند استان معین شهرهای درگیر سیل باشند که استان البرز معین این شهرستان است. 

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حاشیه این بازدید با اشاره به ناپایداری‌ هوای خوزستان طی روزهای آتی بر هماهنگی شهرداری‌ها و همچنین دهیاری‌های استان خوزستان در زمینه انجام اقدامات لازم برای مقابله با سیل و آبگرفتگی با دستگاه‌‌های امدادرسان استان از جمله آبفا و هلال احمر تاکید کرد.

جمالی‌نژاد افزود: در هنگام وقوع حوادث ضمن آمادگی کامل برای ارایه خدمات به مردم و اطلاع‌‌رسانی به موقع به ساکنان شهرها و روستاها باید برای بهره‌‌گیری از مشارکت‌های مردمی هم در مدیریت بحران برنامه‌‌ریزی و از ظرفیت‌‌های مردمی هم به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی در بخش‌هایی از مناطق شهری و روستایی خوزستان وجود دارد بر آمادگی کامل تمامی دستگاه‌‌های اجرایی برای انجام اقدامات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی و خدمت‌‌رسانی سریع به مردم در هنگام حادثه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز