خبرگزاری کار ایران

تأکید فرمانده مرزبانی ناجا بر رویکرد نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی مرزبانی در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۲۱

فرمانده مربانی ناجا با تاکید بر رویکرد نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی در مرزبانی گفت: ساز و کار دفاع مرزبانان از مرزها باید متناسب با مأموریت‌ها تعریف شود.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در جلسه اخوت کارکنان ستاد مرزبانی ناجا با تبریک سال نو و فرارسیدن ماه شعبان گفت: خداوند توفیق داد تا در این ایام عزیز و مبارک خدمت شما همرزمان و همسنگرانم باشم؛ آغاز سال ۱۳۹۸ با مولود کعبه مانوس شد و امیدواریم در سال پیش رو، همه در مسیر بندگی خداوند قرار بگیریم.

وی با اشاره به مأموریت های گسترده نیروی انتظامی تصریح کرد: سال گذشته برای نیروی انتظامی سالی موفق در حوزه تأمین امنیت مرزها، شهرها و روستاها در مأموریت های مرزی، پلیسی و اجتماعی بود که این مهم نشان از اهتمام ویژه کارکنان نیروی انتظامی در موفقیت روزافزون سازمان است.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران همواره با تهدیدات فرامنطقه ای و برون مرزی روبه‌رو است، عنوان کرد: مرزبانی به عنوان رکن اول دفاعی کشور، نقش اساسی در مبارزه با  تهدیدات پیرامونی دارد که با تقویت کردن رویکرد نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی باید خود را به بالاترین حد اجرای مأموریت های مرزی برسانیم.

وی ادامه داد: ساز و کار دفاع مرزبانان از مرزها باید متناسب با مأموریت‌ها تعریف شود و رویکرد نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی باید بر این موضوع تاکید داشته و آموزش‌های مرزی نیز مبتنی بر این راهبرد باشد.

مقام عالی مرزبانی ناجا با اشاره به مأموریت های دریایی این فرماندهی، خاطرنشان کرد: در سال جدید باید اشراف اطلاعاتی در دریا را افزایش دهیم و به وظیفه اصلی خود در دریا که دریابانی است، بپردازیم.

سردار رضایی با ابراز رضایت از عملکرد معاونت اجتماعی عنوان کرد: باید گام های موثری در کاهش جرایم مرزی در مقوله آشنایی مرزنشینان با قوانین مرزی برداشته شود که این موضوع یکی از ضرورت های مهم مرزبانی در سال ۹۸ است.

وی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی و اینترنت در شکستن حریم خانواده‌ها گفت: بصیرت اخلاقی کارکنان امری ضروری است چراکه دشمن، اخلاق جامعه اسلامی را هدف گرفته و در این راه باید بیشتر به بصیرت اخلاقی کارکنان پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز