خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

حضور ۴۲ نیروی آتش نشانی تهران در مناطق سیل‌زده گلستان/تخلیه آب از ۱۰۰ خانه در «گمیشان»

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۷۶۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور ۴۲ آتش نشان تهرانی در مناطق سیل زده استان گلستان گفت: آتش نشانان تهرانی در روزهای گذشته آب ساکن در ۱۰۰ خانه در شهر «گمیشان» را تخلیه کردند.

به گزارش ایلنا، جلال ملکی با اشاره به آخرین وضعیت انجام عملیات امدادی در مناطق سیل زده استان گلستان اظهار کرد: در گمیشان وضعیت آب موجود در شهر ناشی از سیل نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته، اگرچه در قسمت شرقی شهر به دلیل شرایط و نوع ساختار میزان آب بیشتر است.

وی با بیان اینکه در اطراف شهر خاکریزهایی ساخته شده است، اضافه کرد: طی روزهای گذشته برف کوه های اطراف آب شده و در حال حاضر پشت این خاکریزها ۲ متر آب جمع است که اگر این آب ها از خاکریز نفوذ کند، آب زیادی وارد شهر می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه ۸۰ درصد آب های داخل شهر از معابر تخلیه شده است، اضافه کرد: هم اکنون ۱۰ آتش نشان به صورت شبانه روزی در شهر گمیشان در حال تخلیه آب هستند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان تهرانی در روزهای گذشته ۱۰۰ خانه را در شهر گمیشان از آب تخلیه کردند، گفت: مردم شهر از حضور مستمر آتش نشانان تهرانی و عملکرد آن ها رضایت کامل دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: همچنین در حال حاضر ۳۲ نیروی آتش نشان در مناطق و روستاهای سیل‌زده شهر آق قلا در حال فعالیت هستند و این حضور تا زمان نیاز ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز