خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل متروی تهران خبر داد:

بهره‌برداری از 15 کیلومتر خط 6 مترو تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۸۸

مدیرعامل متروی تهران با بیان اینکه در بخش تهویه و سینالینگ خط شش مترو از توان تولید داخل استفاده شده است از بهره‌برداری از 15 کیلومتر خط شش مترو تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی امام مدیرعامل متروی تهران در مراسم افتتاح همزمان سه پروژه بزرگ شهر تهران شامل بهره‌برداری بخش جنوبی خط شش مترو، جنگل‌کاری 1250 هکتاری دامنه جنوبی البرز و 124 واحد مسکن امید گفت: خط شش متروی تهران شامل 32 کیلومتر است که از دولت‌‌آباد شروع و تا سولقان ادامه دارد و شامل 27 ایستگاه است.

وی با بیان اینکه امروز سه ایستگاه از خط شش متروی تهران افتتاح می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال جاری 15 کیلومتر به همراه شش ایستگاه دیگر این خط به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل مترو گفت: جهت حمایت از تولیدات داخلی در بخش ساختمانی مترو به طور کامل از مصالح تولید داخل استفاده شده است. همچنین در بخش تجهیزات نیز از تجهیزات ساخت داخل استفاده شده است.

وی با بیان اینکه حفاری‌ها موجب اثراتی بر ساختمان‌ها می‌شود گفت: ارزیابی‌های لازم برای اثرات حفاری بر ساختمان‌ها نیز صورت گرفته و با توجه به اینکه این خط از زیر بیمارستان شریعتی عبور می‌کند از سیستم کاهش ارتعاش نیز استفاده شده است و همه سامانه‌ها در این خط نیز با رعایت ایمنی کامل مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز