خبرگزاری کار ایران

اسماعیل نجار:

آب در شهرهای پلدختر و معمولان همچنان دارای مشکل است/اختصاص ۱۴هزار پک لوازم خانگی به سیلزدگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۴۳۱

رییس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه آب در شهرهای معمولان و پلدختر همچنان با مشکلاتی مواجه است، از اختصاص ۱۴ هزار پک لوازم خانگی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به آسیب‌دیدگان از سیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل نجار با بیان اینکه از صبر و شکیبایی مردم ۲۴ استان آسیب دیده تشکر می‌کنم، گفت: انصافا سیل در این استان سهمگین بوده وخسارات زیادی را به این مناطق و بویژه  راه‌ها وارد کرده است.

وی ادامه داد: امکان تردد زمینی امکان‌پذیر نبود تا اینکه شب گذشته راهی به سوی این شهر بازگشایی شد البته امکان تردد بسیار ضعیف وجود دارد و حدود ۵۰۰ خانوار از ۲۵۰۰ خانوار دچار سیل‌گرفتگی شدند.

رییس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه امکانات موجود در شهر بسیار محدود است، تصریح کرد: ما تاکنون امکان انتقال وسایل را نداشتیم اما به محض بازگشایی راه، امکانات لازم برای لای‌روبی محله‌ها به منطقه معمولان وارد کنند.

نجار با بیان اینکه به طور کلی برای مسائل برنامه‌ریزی شده، تصریح کرد: با ۲۰ پروند بالگرد تاکنون امدادرسانی انجام شده است و آذوقه به این منطقه ارسال شده در شهر معمولان و پلدختر نیز همچنان با مشکل آب مواجه هستیم.

به گفته نجار بیشترین مشکل در استان لرستان قطع راه‌های مواصلاتی روستایی و شریانات اصلی استان است.

وی درباره تمهیدات لازم برای در اختیار قرار دادن امکانات به مردم گفت: مقرر شده که ستاد اجرایی فرمان امام ۱۴ هزار پک لوازم خانگی شامل یخچال، جاروبرقی و ... را به مردم آسیب‌دیده از سیل اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز