خبرگزاری کار ایران

بهنام سعیدی به ایلنا خبر داد:

امدادرسانی زمینی و هوایی به پلدختر و معمولان/جنوب رود کرخه همچنان در حالت آماده‌باش است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۶۰

سخنگوی سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه با ایجاد راه‌های فرعی زمینی به مناطق سیل‌زده استان لرستان امدادرسانی از طریق زمینی و هوایی انجام می‌شود، گفت: برخی نقاط در استان خوزستان همچنان در حال آماده‌باش هستند.

بهنام سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در استان لرستان گفت: در استان لرستان تعداد جاده‌های فرعی بیشتر شده و بازگشایی به سمت شهرهای معمولان و پلدختر بیشتر شده و امدادرسانی هم از طریق زمینی و هم هوایی به این مناطق در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آب در مناطق سیل‌زده لرستان کاهش پیدا کرده، ادامه داد: متاسفانه گل‌ولای باقی‌مانده از سیل همچنان در منازل مردم وجود دارد از همین‌رو سایت‌های اسکان اضطراری برای این افراد در نظر گرفته شده همچنین چادر نیز در اختیار افراد قرارداده شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران خاطرنشان کرد: امروز وزیر کشور نیز به استان لرستان سفر کرده و جلسه ستاد مدیریت بحران استان با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود که قطعا می‌تواند در سرعت بخشیدن به روند امدادرسانی نیز موثر باشد.

سعیدی تصریح کرد: امکانات و پک‌های غذایی در حال حاضر به تعداد کافی برای این مناطق پیش‌بینی شده است.

وی درباره آخرین وضعیت استان خوزستان نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز رهاسازی آب سدها در حال انجام است برخی مناطق مانند جنوب کرخه هنوز وضعیت در حال آماده‌باش است و برخی مناطق هنوز در حال تخلیه مناطق هستند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران خاطرنشان کرد: تجهیزات در مناطق اضطراری مستقر شده‌اند و ارودگاه اضطراری نیز برای افرادی که منازل‌شان را تخلیه کرده‌اند ایجاد شده و با تلاش نیروهای مستقر در منطقه خوشبختانه سیلاب به شهرها نفوذ پیدا نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز