خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

دسترسی تلفن از امروز امکانپذیر شده است/ بالگرد برای ارسال کمک نداریم/ عدم امدادرسانی به ۱۹ روستا، یک شهر و هفت کانون عشایری پس از گذشت ۳۰ ساعت

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۷۶

استاندار ایلام تاکید کرد: ۱۹ روستا، یک شهر و هفت کانون عشایری در این منطقه وجود دارد که هنوز پس از گذشت ۳۰ ساعت به آنها امدادرسانی نشده است. ارتش و سپاه برای ارسال بالگرد به ما قول داده‌اند اما هنوز بالگردها نرسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی درباره وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در استان ایلام گفت: اوضاع در حال حاضر کنترل شده و بارندگی کمتر شده است و رودخانه‌ها آرامش پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: امدادرسانی در دو قسمت تقسیم شده است؛ در مناطقی که دسترسی جاده‌ای داشتیم مانند دهلران، مهران و دره‌شهر امدادرسانی خوب انجام شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه مشکل اصلی نبود بالگرد است، اظهار داشت: در محدوده بین دره شهر و پلدختر بخشی از استان ما کاملا محاصره شده است و بالگرد کوچکی داریم که امکان امدادرسانی گسترده با آن وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دسترسی تلفن از امروز امکانپذیر شده است، تصریح کرد: ۱۹ روستا، یک شهر و هفت کانون عشایری در این منطقه وجود دارد که هنوز پس از گذشت ۳۰ ساعت به آنها امدادرسانی نشده است. ارتش و سپاه برای ارسال بالگرد به ما قول داده‌اند اما هنوز بالگردها نرسیده‌اند. 

وی افزود: امکانات ما آماده‌ است اما بالگرد نداریم جاده فرعی نیز در دست احداث است تا بتوانیم دسترسی زمینی پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز