خبرگزاری کار ایران

استاندار کهکیلویه و بویراحمد:

استقرار بالگرد در روستاها با توجه به پیش‌بینی موج دوم بارش/ در حال کنترل سدها هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۷۱

استاندار کهکیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طغیان رودخانه‌ها وجود دارد ولی تلاش کرده‌ایم با ایجاد پایداری‌ها مابین موج اول و دوم، امدادرسانی‌ها را به عمل آوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌محمد احمدی درخصوص آخرین وضعیت سیل در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگران بودیم با موج دوم بارش‌ها خسارات بیشتر شود ولی با وجود بارش‌ها خسارات کمتر بود.

وی با بیان اینکه طغیان رودخانه‌ها وجود داشت ولی تلاش کرده‌ایم با ایجاد پایداری‌ها مابین موج اول و دوم، امدادرسانی‌ها را به عمل آوریم، اظهار داشت: موج دوم باعث شد روستاهایی که در موج اول بازگشایی شده بود بر اثر باران مجدد دچار طغیان شوند که با توجه به پیش‌‌بینی‌ها چند فروند بالگرد مستقر شده بودند و بلافاصله مواد امدادی مانند پتو، دارو و مواد غذایی ارسال شد. 

استاندار کهکیلویه و بویراحمد افزود: همچنین گروه‌های امدادی و بالگردی مواد خوارکی، امدادی و پوشاکی را به مناطقی که دسترسی از طریق زمینی فراهم نیست، ارسال کرده‌اند. 

احمدی با اعلام این خبر که سدها پر شده است و در حال کنترل سدها هستیم، گفت: اوضاع تحت کنترل و به سمت بهبود است. باید بعد از این، مسیرها به ویژه مسیرهای روستایی ترمیم شود چراکه در موج اول بارش‌‌ها، مسیر یاسوج به شیراز قطع شده بود و رانش زمین نیز داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز