خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:

آماده‌باش کامل پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۴۰

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی روز سیزدهم فروردین اظهار داشت: پرسنل راهور تهران بزرگ در روز طبیعت در آماده باش کامل هستند و با حضور فعال در مراکز تفریحی شهر تهران و تفرجگاهها ضمن تسهیل در عبور و مرور شهروندان تهرانی تلاش دارند تا روز طبیعت در آرامش کامل سپری شود.

وی در ادامه افزود: همکاران ما در معابر و گذرگاه‌های شهر تهران از ساعت ۰۴:۰۰ صبح تا اتمام تردد شهروندان در بزرگراه‌ها، ورودی‌ و خروجی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استقرار دارند و خواهشمندیم همشهریان تهرانی نیز با پلیس همکاری لازم را داشته باشند. با توجه به خلوتی معابر پایتخت و افزایش سرعت وسایل نقلیه از تمامی رانندگان درخواست می‌شود که با سرعت مجاز به تردد بپردازند و در معابری که دچار آبگرفتگی و لغزندگی هستند با سرعت مطمئنه برانند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص پایتخت امروز شاهد رعد و برق، وزش باد و بارش‌های مقطعی خواهیم بود لذا رانندگان لازم است با دقت و تمرکز بیشتری به رانندگی بپردازند. همکاران ما با رانندگانی که با حرکات مخاطره‌آمیز در سطح شهر تردد دارند برخورد جدی خواهند داشت. هم‌چنین لازم به ذکر است که کنترل سرعت با دوربین لیزرگان نیز در بزرگراه‌ها و معابر انجام می‌شود و در صورت نیاز خودروی خاطی توقیف می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز