خبرگزاری کار ایران

کولیوند خبر داد:

انتقال ۳۹ نفر از مردم پلدختر از صبح امروز/ تا ظهر تمام کسانی که در بلندی‌ها پناه گرفته‌اند را منتقل کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۳۴

رییس سازمان اورژانس کشور از انتقال ۳۹ نفر از مردم پلدختر به مناطق امن خبر داد و تاکید کرد: تا ظهر تمام کسانی که در بلندی‌ها پناه گرفته‌اند را منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور درباره امدادرسانی به مردم پلدختر گفت: تیم‌های واکنش سریع از ساعت ۴ صبح از راه‌های فرعی و صعب‌العبور به پلدختر رسیدند. از ابتدای صبح امروز نیز اورژانس هوایی تاکنون موفق شده ۳۹ نفر را به مکان‌های امن سپاه منتقل کنند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی با تمام توان ادامه دارد، اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مردم را که در بلندی‌ها پناه گرفته‌اند، جابجا کنیم. ما علاوه بر جابجایی افرادی که در کوهستان پناه گرفته‌اند، ارسال دارو و تجهیزات لازم و تیم‌های پزشکی و بهداشت محیط در دستورکار قرار داده‌ایم.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تیم‌های پزشکی به محل نیز اعزام می‌شوند، تصریح کرد: تا ظهر تمام کسانی که در بلندی‌ها پناه گرفته‌اند را منتقل کنیم. البته تعداد این افراد قابل شمارش نیست و از آمار دقیق آنها اطلاعی در دست نیست اما هر تعدادی باشند، منتقل می‌کنیم. خوشبختانه افرادی که منتقل شده‌اند نیز مشکلی نداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز