خبرگزاری کار ایران

انجام۷۷۴۵ ماموریت توسظ اورژانس ۱۱۵ اهواز در طرح امداد نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۰۷

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی از انجام 7745 ماموریت اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی اهوازدر طرح امداد نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ستاد اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور در مرکز اهواز، شهیار میرخشتی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام آمادگی کامل پرسنل فوریتهای پزشکی از ٢۵ اسفند ۹۷ لغایت۱۱فروردین ۹۸ گفت:نیروهای فوریتهای پزشکی با تمام توان خود در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ، مسافران و زائرین راهیان نور کوشا هستند.

وی ضمن اشاره به این مطلب که انجام حدود ۸۰۰۰مأموریت اورژانس ١١۵ در سطح شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز توسط نیروهای خدوم و پرتلاش اورژانس برای امدادرسانی به مصدومین سوانح، حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی و همچنین کاروان های راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز در سال جدید صورت پذیرفته است، گفت: مأموریت های انجام شده توسط اورژانس ١١۵ از روز ٢۵ اسفندماه سال ۹۷ لغایت ۱۰ فروردین ماه ۹۸، تعداد ۷۷۴۵ مورد بوده است .

میرخشتی افزود: از این تعداد، ۱۵۷۴مورد مربوط به انجام مأموریت های حوادث تصادفات رانندگی و تعداد ۳۴۵۶ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی بوده است.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی اهواز و رئیس قطب جنوب غرب اورژانس کشور ادامه داد:   تعداد ۶۲۶ نفر از هموطنان در ایستگاههای سلامت دانشگاه علوم پزشکی اهواز که در مبادی ورودی استان راه اندازی شدند تحت درمان قرار گرفتند.

میرخشتی با اشاره به استقرار درمانگاه های موقت توسط اورژانس ١١۵ در محل یادمان های دفاع مقدس جهت ارائه خدمات درمانی به کاروان های راهیان نور بیان کرد: تعداد ۲۰۸۹مأموریت نیز در بازه زمانی مذکور، در دو درمانگاه (مربوط به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز) از درمانگاه های موقت برپا شده در یادمان های دفاع مقدس در مزار شهدای هویزه و یادمان طلائیه  انجام پذیرفته است.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی  در پایان افزودند:پاسخ دهی به تمامی تلفن های۱۱۵ بصورت ۲۴ ساعته، تریاژماموریتها، مشاوره درمانی و راهنمایی تماس گیرندکان، مشاوره پزشکی درصورت نیاز در طول ایام تعطیلات نوروز از اهم وظایف نیروهای اورژانس می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز