خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

تعطیلی تفرجگاه‌ها و رستوران‌ها در مسیر دره‌های شهر تهران/ سازماندهی ۲۰ تیم سیلاب

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۹۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران تاکید کرد: ۲۰ تیم سیلاب سازماندهی شده که در شرایط استان تهران بتوانند کمک کنند. همچنین تجهیزاتی که در حد خودمان داریم آماده هستند.

حسین کتابدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص اقدامات هلال احمر استان تهران در شرایط کنونی گفت: بنابر مصوبه مدیریت شهری تهران و تاکید استانداری و مدیریت بحران قرار است تفرجگاه‌ها و رستوران‌ها در مسیر دره‌ها و مسیل‌های رودخانه‌ها در شهر تهران در این روزها تعطیل شوند. به نظر من، سیاست بسیار درستی است که مردم نیز مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته به دستور استاندار به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، همه نیروها در حالت آماده‌‌باش قرار دارند، اظهار داشت: معاونان هلال احمر استان تهران، روسای هلال احمر شهرستان‌ها، مسئولان امداد و نجات نیز در حالت آماده‌باش هستند و شب گذشته همه در ادارات خود خوابیده‌اند و آمادگی دارند اگر اتفاقی رخ داد، پاسخگو باشند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی کشور در حالت آماده‌‌باش هستند، تصریح کرد: ۲۰ تیم سیلاب سازماندهی شده که در شرایط استان تهران بتوانند کمک کنند. همچنین تجهیزاتی که در حد خودمان داریم آماده هستند.

کتابدار ادامه داد: به برخی از تیم‌ها فراخوان داده شده و در پایگاه‌‌ها مستقر هستند. امیدواریم که موج دوم بارش‌ها در بعدازظهر به سلامت به پایان برسد و اتفاقی رخ ندهد. با توجه به فعالیت‌های مختلف شهرداری، آتش‌‌نشانی، اورژانس، امداد و نجات و هلال احمر شرایط تحت کنترل است و امیدواریم اتفاقی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مردم شهر تهران بر روی پل فتح تجمع و مسیر ترافیکی را کند می‌کنند و عکس سلفی و خانوادگی می‌گیرند، خاطرنشان کرد: تاکید من این است دقت کنند در حال حاضر زمان عکس نیست. صداوسیما نیز دائما بر این مسائل تاکید دارد و از شهروندان تهرانی انتظار است که رعایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: زمانی که در حال بازدید از پل فتح بودم شاهد حضور مردم درحال گرفتن عکس سلفی و خانوادگی بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز