خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

۲۳ استان کشور درگیر سیل و بارش هستند/ مردم به توصیه پلیس درخصوص راه‌ها توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۹۲

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ۲۳ استان کشور درگیر سیل و بارندگی هستند، تاکید کرد: با توجه به موج بازگشت سفرهای نوروزی مردم به توصیه‌های پلیس درخصوص وضعیت جاده‌ها و راه‌ها توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در بازدید از شهر گمیشان در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۲۳ استان کشور درگیر سیل و بارندگی شدید هستند و تعداد از جاده‌‌ها و محورهای مواصلاتی مسدود هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به جز موارد خیلی ضرور از سفر پرهیز کنند، اظهار داشت: خوشبختانه مردم همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته‌‌اند اما مشکلات بسیاری در جاده‌ها داریم.

فرمانده ناجا با اشاره به دور برگشت سفرهای نوروزی تصریح کرد: موج برگشت سفرها شروع شده و به هموطنان توصیه می‌‌کنیم قبل از برگشت اطلاعات لازم را درخصوص وضعیت آب و هوا و جاده‌ها کسب کنند و همچنین تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

اشتری با اشاره به بازدیدش از شهرهای آق‌‌قلا و گمیشان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی با همکاری مردم در این شهرها انجام شده اما آسیب بزرگی به مردم و شهرها بر اثر سیل وارد شده است. اگرچه آب برخی از مناطق شهر تخلیه شده و سطح آب کاهش پیدا کرده اما همچنان آب بخش‌‌‌‌هایی از دو شهر تخلیه نشده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با همکاری خوبی که بین مردم و نیروهای امدادی و پلیس وجود دارد شاهد کاهش آبگرفتگی در روستاها و شهرها باشیم. 

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم به مطالب مسئولان درخصوص تخلیه برخی مناطق شهر توجه داشته باشند، ابراز داشت: نیروی انتظامی با همه ظرفیت از ابتدای این حوادث در کنار مردم بوده است و در بحث امدادرسانی به مردم کمک می‌‌‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز