خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران خبر داد؛

ثبت یک میلیون و ۲۳۰ هزار بازدید از کاخ‌موزه‌ها و ابنیه تاریخی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۴۹

استاندار تهران در بازدید از روند اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز تاکید کرد: تاکنون حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار بازدید از کاخ‌موزه‌ها و ابنیه تاریخی استان تهران ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز به همراه شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، پهبد پورشبانان مدیرکل حوزه استاندار، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و جمعی از مسؤولان استانی از ستاد اجرایی خدمات سفر استان بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات‌‌رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی در پایتخت قرار گرفتند.

وی در حاشیه دیدار با کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ضمن اشاره به اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر، گفت: ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی استان تهران به همت و ابتکار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با کمیته‌های فرعی و تخصصی ایجاد شده و اقدامات ارزنده‌ای را در راستای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی  ارائه داده است.

استاندار تهران افزود: یکی از اقدامات خوب این ستاد، فراهم کردن بستر لازم برای راهنمایی مسافران نوروزی استان تهران جهت بازدید از مراکز فرهنگی، توریستی، تاریخی و گردشگری پایتخت بوده است.

محسنی بندپی ضمن اشاره به آمار سفرهای نوروزی در بهار ۹۸ اظهار داشت: آمار سفرها و اقامت امسال در مدت مشابه سال گذشته در استان تهران، بالغ بر ۸ درصد افزایش داشته است؛ همچنین، حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار بازدید شهروندان و هم‌وطنان از کاخ‌موزه‌ها و ابنیه تاریخی استان تا کنون ثبت شده که رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اطلاعات خوبی از مراکز فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان تهران در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی قرار گرفته و این مهم، نقش قابل توجهی در افزایش حضور هم‌وطنان در مراکز گردشگری استان ایفا کرده است.

استاندار تهران ضمن تأکید بر لزوم توجه به توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان، تصریح کرد: امیدواریم تا با برنامه‌ریزی‌های منسجم و مدون از سوی معاونت سرمایه‌گذاری اداره میراث فرهنگی استان، شرایطی را فراهم کنیم تا توسعه پایدار گردشگری در سطح پایتخت و شهرستان‌های استان تهران ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز