خبرگزاری کار ایران

سعیدی مطرح کرد؛

رصد لحظه‌ای استان‌های تحت تأثیر موج جدید بارش‌ها در ستاد مدیریت بحران کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۵۲

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد: همه دستگاه‌های مسئول در حوزه مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش ایلنا، بهنام سعیدی، معاون پیش‌بینی و پیشگیری و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اعلام این خبر گفت:‌ نمایندگان همه دستگاه‌های مسئول در حوزه مدیریت بحران به صورت لحظه‌ای استان‌های تحت تأثیر موج جدید بارش‌ها و شرایط جوی مناطق در معرض خطر را رصد و مشکلات و موارد این استان‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات لازم توسط نهادهای مسئول برای مقابله با بحران پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: همه استانداران، فرمانداران و اعضای کارگروه‌های تخصصی ۱۴ گانه مدیریت بحران و دستگاه‌های مسئول در حوزه مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور همچنین به مسافران نوروزی توصیه کرد، به مناطقی که احتمال وقوع سیلاب در آنها وجود دارد نزدیک نشوند و اطلاعات مسیر را از مراجع رسمی دریافت و به آن عمل کنند.
 
سعیدی ادامه داد: اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های ستاد مدیریت بحران کشور صرفا از طریق صداوسیما و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود و مردم به اخبار غیرموثق و شایعات بی اساس توجه نکنند.   
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز