خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه عکاسی؛

ثبت «لحظه نو شدن» توسط دانشجویان علوم بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۷۶

دانشجویان و دانشگاهیان علوم بهزیستی می توانند زیبایی‌های عید باستانی نوروز را در قالب مسابقه چند رسانه‌ای «لحظه نو شدن» به نمایش بگذارند.

به گزارش ایلنا، مسابقه چندرسانه‌ای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشیی با عنوان «لحظه نو شدن» برگزار می‌شود.

دانشجویان و دانشگاهیان علوم بهزیستی می‌توانند زیبایی‌های عید باستانی نوروز را در قالب مسابقه چند رسانه‌ای «لحظه نو شدن» به نمایش بگذارند.

علاقمندان باید فیلم‌های کوتاه که با موبایل شخصی خود در ایام نوروز ثبت کرده و برای این معاونت ارسال کند.

محورهای مسابقه «لحظه نو شدن» شامل آئین و سنن عید باستانی نوروز، طبیعت و گردشگری در مکان‌های دیدنی، سیزده به در و روز طبیعت است و داوطلبان تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ فرصت دارند فیلم‌ها را به گروه اطلاع رسانی مربوطه ارسال کنند.

همچنین دانشگاهیان علوم بهزیستی می‌توانند در مسابقه عکس و شعر طنز «شادمانه» شرکت کنند.

علاقمندان به شرکت در ژوژمان عکس و شعر طنز «شادمانه» می‌توانند تا ١۶ فروردین ماه ٩٨ آثار خود را ارسال کنند.

محورهای مسابقه عکس و شعر طنز مفدا «شادمانه» شامل «سلفی‌های دوستانه وخانوادگی»، «دورهمی‌های عیدانه»، «لحظات شاد و بکر نوروز ٩٨»، «شکار اتفاقات طنز و شاد عید ٩٨» و اشعار طنز در توصیف بهار، نوروز و حال عمومی مردم در نوروز ٩٨ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز