خبرگزاری کار ایران

فعالیت روزانه بیش از ۲۴۰ امدادگر و نجاتگر در گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۲۱

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در این حادثه روزانه بیش از ۲۴۰ امدادگر و نجاتگر در قالب ۵۰ تیم عملیاتی در حال فعالیت و امدادرسانی بوده و تعداد ۶۰ دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس و با همکاری سازمان های دیگر و مردم محلی روزانه ۳۳ فروند قایق در حال توزیع اقلام غذایی و امدادی بین آسیب دیدگان بوده و هستند.

به گزارش ایلنا، محمودرضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر در خصوص افزایش دامنه آبگرفتگی در استان گلستان، اظهار داشت: در این حادثه روزانه بیش از ۲۴۰ امدادگر و نجاتگر در قالب ۵۰ تیم عملیاتی در حال فعالیت و امدادرسانی بوده و تعداد ۶۰ دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس و با همکاری سازمان های دیگر و مردم محلی روزانه ۳۳ فروند قایق در حال توزیع اقلام غذایی و امدادی بین آسیب دیدگان بوده و هستند.

وی یادآور شد: ۶۲ هزار و۳۵۹ نفر درسیل استان گلستان حادثه دیدند که از میان به ۵۷ هزار و۲۸ تن امداد رسانی و ۱۳ هزار و ۱۷۱ نفر اسکان داده شدند و ۲۹ مصدوم که ۹ نفر آنها با بالگرد بوده به مراکز درمانی منتقل شدند .

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در سیلاب ۱۰ هزار و ۲۴۵ واحد مسکونی تخلیه و ۲۸۹ دستگاه خودرو نیز رهاسازی شدند. به علاوه امداد هوایی هلال احمر نیز در سیل گلستان ۳۴۵ سورتی شامل ۱۸۱ ساعت پرواز داشته که یک هزار و ۳۶۵ نیروی امدادی، ۲۱۸ هزار کیلوگرم بار و ۹ مصدوم را جا به جا کرده است.

پیروی با اعلام به کارگیری سه هزار و ۶۹ نفر- روز نیروی عملیاتی در سیل گلستان، اظهار داشت:‌ ناوگان ترابری و تجهیزات به کارگیری شده در این زمینه نیز شامل ۶ فروند بالگرد، ۶۲ دستگاه - روز آمبولانس، ۱۲ دستگاه - روز خودرو نجات، ۳۳۹ دستگاه- روز خودرو کمک‌دار، ۳۶ دستگاه - روز خودروی سنگین، ۲۲ دستگاه قایق نجات و ۲۰۶ دستگاه - روز موتور پمپ لجن کش بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز