خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برج میلاد خبر داد؛

مرور طهران قدیم تا تهران مدرن در برج میلاد/ بیشترین بازدید گردشگران از سازه راس بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۶۳۸

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه بیشترین بازدید نوروزی امسال از برج میلاد مربوط به سازه راس بود، گفت: شاهد افزایش ۳۵ درصدی استقبال شهروندان و گردشگران از برنامه های فرهنگی و نوروزگاه برج میلاد بودیم.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، امیر آریازند (مدیرعامل برج میلاد) ضمن تشریح مهمترین برنامه‌های برج میلاد در ایام نوروز گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سال تولید ملی، ما امسال غرفه‌های صنایع دستی و تولیدات هنرمندان استان های مختلف کشور را به عنوان «طهران قدیم تا تهران مدرن» در محل ورودی برج میلاد و سالن B برج ایجاد کردیم.

وی افزود: شهروندان و گردشگران با ورود به برج می توانستند با سیر در این نمایشگاه، با هنر مردمان ایران زمین آشنا بشوند و این هنرهای دستی را که محصول دست و ذهن هنرمند ایرانی است مرور کنند.

مدیرعامل برج میلاد با بیان این مطلب که تلاش ما این بود که فضای نوروزی در برج حاکم شود تصریح کرد: ما همچنین در سالن C نمایشگاه منتخبی از گل‌های تزیینی برپا کردیم، فضایی که کاملا همسو با بهار و نوروز بود و اتفاقا مورد استقبال قابل توجه مراجعان قرار گرفت.

آریازند با اشاره به بخش ویژه اجرا موسیقی در نوروزگاه برج میلاد گفت: در کنار برنامه های متنوع فرهنگی، نمایشگاه هنرهای سنتی و... بخش موسیقی سنتی و آیین های نوروز هم در برنامه‌های ما به صورت ویژه دیده شد. 

وی ادامه داد: در برج میلاد همچنین برنامه بهار جان در شب تحویل سال با اجرای حمید گودرزی و میلاد حاتمی را داشتیم و برنامه شب‌های فیروزه ای هر شب از سعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۵ سیما به روی آنتن رفت

آریا زند ادامه داد: همچنین اجرای کنسرت‌های خوانندگان برتر، اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فجر٬ ایستگاه غذاهای ملل٬ گالری عکس جشن های نوروز ملل٬ ایستگاه بازی های بومی محلی و بازی های ماجراجویانه و سایر برنامه های شاد و متنوعی را برای شهروندان و گردشگران پیش بینی کردیم که بتوانند یک روز شاد و خاطره انگیز را در برج میلاد ثبت کنند.  

وی در خصوص میزان بازدید مراجعان از برج میلاد گفت: با پیش بینی‌هایی که امسال انجام شد و برنامه‌های متنوعی که طراحی کردیم، میران استقبال از این نوروزگاه نسبت به سال گذشته رشد نزدیک به ۳۵ درصد داشته و ما امیدواریم که این روند تا ۱۶ فروردین ادامه داشته باشد.

مدیرعامل برج میلاد در ادامه در پاسخ به این سوال که میزان استقبال مخاطبان از کدام برنامه‌های برج میلاد بیشتر بوده توضیح داد: ما تلاش کردیم برنامه های نوروزی برج میلاد همسو با سبک زندگی و علاقه‌مندی تهرانی ها و در راستای معرفی هنرهای سنتی و ظرفیت های کشور باشد و به همین منظور برنامه ها طوری طراحی شد که هم متناسب با فضای نوروزی باشد و هم متنوع و شاد، لذا استقبال از برنامه ها شایسته و ویژه بود، با این حال بیشتر بازدیدکنندگان ما امسال از سازه راس بازدید کردند.

مدیرعامل برج میلاد در ادامه گفت: البته یکی از دلایل این امر این بود که امسال بدلیل بارش باران و جذابیت‌های‌ سازه برج بیشتر بازدیدها از این بخش بود.

برنامه‌های نوروزگاه برج میلاد تا شانزدهم فروردین برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز