خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۰۱

آخرین وضعیت جوی ٩ فروردین اعلام شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات) با اشاره به حوادث جوی از ٤ لغایت ٩ فروردین تا ساعت ٠٦:٠٠گفت: ٣٠ استان (در استان البرز عملیات انجام نشده است) متاثر از این حادثه بوده است. همچنین به ٣١٢شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محور های کوهستانی امدادرسانی شده است.

سلیمی در ادامه بیان کرد: در این میان به ٦٩٠٤٢ نفر امدادرسانی و اسکان اضطراری به ٣٣٣٨٨نفر صورت گرفته است. علاوه بر این ٣٥نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

وی درخصوص اقداماتی که تاکنون انجام شده است، تصریح کرد: خدمات سرپایی برای ٣٠٤نفر و تخلیه آب از منازل مسکونی۴۲۱واحد، رهاسازی خودرو از برف ٢٢٢ دستگاه انجام شده است.

سلیمی همچنین افزود: ١١٢٤تیم عملیاتی شامل (٤٣٨٣ نفر) و ۳۶۶ موتور پمپ و لجن‌کش در این عملیات‌ها حضور داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: ١٥٣١دستگاه چادر، ١٣٧٨٣تخته پتو، ٤٢٥٠تخته موکت، ٨٧٥٠کیلوگرم نایلون، ٤٩٨٦بسته غذایی، ٢٨٩٦٦بطری آب معدنی، ٣٤٤٠٢قوطی کنسروجات، ٣٧٦١٦قرص نان، ١٧٢کیلوگرم خرما، ١٥٩٠٥کیلوگرم برنج، ٣٧١٣کیلوگرم خرما، ٤٧٥٢کیلوگرم حبوبات، ٤٢٠٨کیلوگرم قندو شکر ارائه شده است.

سلیمی افزود: امدادرسانی در ١٢ استان آذربایجان غربی، لرستان، خوزستان، سمنان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، خراسان شمالی و فارس و گلستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز