خبرگزاری کار ایران

هشدار به مسافران نوروزی در تهران:

دنده عقب، عامل بسیاری از تصادفات

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۲۲

سرگرد نصیر ملا، رییس اجراییات پلیس راهور فاتب، بیان داشت: تخلف حرکت با دنده عقب در معابر بزرگراهی به شکل بالقوه زمینه بروز تصادفات سنگین منجر به جرح و فوت را در بزرگراهها فراهم می‌نماید.

به گزارش ایلنا، سرگرد نصیر ملا (رییس اجرایی پلیس راهور فاتب) گفت: با ورود مهمانان از سراسر کشور به تهران ، موج جدیدی از سفرها نیز آغاز می‌گردد. نکته قابل توجه این است که گاها مشاهده می‌شود این عزیزان به جهت عدم آشنایی به معابر، بخصوص معابر بزرگراهی اقدام به حرکت با دنده عقب برای دسترسی به خروجی‌های بزرگراه‌ها می‌نمایند.

وی افزود :تخلف حرکت با دنده عقب در معابر بزرگراهی به شکل بالقوه زمینه بروز تصادفات سنگین منجر به جرح و فوت را در بزرگراهها فراهم می‌نماید. لذا از هموطنان عزیز خواهش میکنم در صورت عبور از خروجی مد نظر به هیچ عنوان اقدام به حرکت با دنده عقب ننموده و ضمن ادامه حرکت، از اولین رمپ یا لوپ پیش رو استفاده و ضمن برگشت به مسیر درست از خروجی مد نظر استفاده نمایند.        

اجرایی پلیس راهور فاتب گفت: در ایام نوروز نیز همچون سایر روزهای سال دوربین‌های ثبت تخلفات از جمله دوربین‌های کنترل سرعت فعال بوده و تخلفات مربوطه را ثبت و ضبط خواهند نمود.

نصیر ملا ادامه داد: همکاران بنده در اداره اجرائیات پلیس راهور فاتب بصورت مستمر در ایام نوروز تخلفات ثبت شده  توسط دوربین‌های سطح شهر را  بررسی و نسبت به ثبت تخلفات در سامانه پلیس راهور اقدام خواهند نمود. بنابراین انتظار می‌رود رانندگان عزیز تهرانی و میهمانان نوروزی در  رعایت قوانین و رانندگی معقول اهتمام داشته تا انشالله نوروز بی خطری را همراه با خانواده سپری نمایند.

وی در پایان اضافه کرد : آرزوی قلبی بنده و همکارانم  سلامتی شهروندان تهرانی و میهمانان نوروزی با رعایت قانون در این ایام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز