خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

نوروزگاه‌ها امسال بسیار متنوع‌تر از سال گذشته هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۳۱

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: امسال نوروزگاه‌ها بسیار متنوع‌تر از سال گذشته هستند.

به گزارش ایلنا، محسن هاشمی گفت: امروز بازدیدی از نوروزگاه بلوار کشاورز داشتم اما قصد اولیه بازدید از نوروزگاه شهرری بود که به دلیل ترافیک مرکزی شهر تهران و کندی حرکت از نوروزگاه بلوار کشاورز بازدید کردم.

وی ادامه داد: در این بازدید محمدرضا جوادی یگانه، ابوالفضل رفیع و مسئولان ۴۰ نوروزگاه حضور داشتند و توضیحاتی درخصوص برنامه‌های نوروزگاه‌ها که از سوم تا دهم فروردین از ساعت سه و نیم تا هشت شب برگزار می‌شود، ارائه کردند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نوروزگاه بلوار کشاورز نسبت به سال گذشته پررونق‌تر و متنوع‌تر بود، اظهار داشت: در این نوروزگاه موضوعات مختلفی برای شهروندان پیش‌‌‌بینی شده از جمله کارهای دستی، هنری، نمایشی، ورزشی و همچنین پذیرایی مختصری نیز از شهروندان تهرانی می‌شود که این نوروزگاه‌ها دو، سه ساعت از وقت بازدیدکنندگان را به راحتی پر می‌کنند.

هاشمی افزود: فضاهای مفرح خوبی برای سرگرمی مردم فراهم شده به ویژه در زمانی که به دلیل حوادث اخیر مردم کمتر در جاده‌ها حضور دارند و برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند اوقات خوشی برای شهروندان ایجاد کند.

وی اضافه کرد: آنچه بیش از همه قابل تأمل است تنوع برنامه‌های فرهنگی و مفرح در نوروزگاه‌ها است که قطعاً برای شهروندان و گردشگران جذابیت دارد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بازدید از چند روددره تهران تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری تسلط خوبی بر روددره‌ها دارد و پیش‌‌بینی می‌شود بارندگی‌هایی که برای اوایل هفته آینده پیش‌‌بینی شده مشکلی برای پایتخت ایجاد نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز