خبرگزاری کار ایران

مجتبی یزدانی

هیچ یک از شبکه‌‌‌های اصلی تهران و حریم دچار انسداد نخواهند شد/ لایروبی تمامی کانال‌ها و مسیل‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۸۸

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار ۱۰ ایستگاه خدمات شهری همزمان با احتمال وقوع سیل در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی یزدانی در این باره گفت: در تهران بیش از ۵۰۰ کیلومتر کانال و مسیل ‌و بالغ بر ۱۰ هزار کیلومتر شبکه فرعی شامل انهار داریم که تمامی اینها در گذشته به طور کامل لایروبی و آماده‌‌سازی شده‌‌اند.

وی با اشاره به آماده‌‌‌باش تمامی نیروهای خدمات شهری از روز یکشنبه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه خدمات شهری در تهران برپا شده است که در تمامی آنها ماشین‌‌‌آلات و تجهیزات لازم برای ساماندهی شهر در زمان بارش شدید باران وجود دارد.

معاون شهردار تهران از آماده‌‌باش ۱۳۰ ایستگاه آتش‌‌نشانی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر پنج هزار نفر نیروی انسانی در سازمان پسماند و مناطق ٢٢ گانه و سه هزار نفر در سازمان آتش‌‌نشانی در سطح شهر تهران مستقر شده‌‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر از عوامل کارگری خدمات شهری نیز در صورت بروز بحران در شهر حضور فعال خواهند داشت، خاطرنشان کرد: به شهروندان این اطمینان را می‌‌دهیم که تمام مسیل‌‌ها، انهار، رودخانه‌‌ها و شبکه‌‌ها اصلی و فرعی آب به طور مداوم رصد می‌‌‌شوند و تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

یزدانی با تاکید بر اینکه در صورت بارش بسیار شدید نیز هیچ یک از کانال‌‌ها و شبکه‌‌‌های اصلی تهران و حریم دچار انسداد نخواهند شد، ابراز داشت: شهرداری تلاش کرد تا به وظیفه ذاتی خود در این زمینه عمل کند، اما یک سوی دیگر این مسئله همکاری شهروندان است؛ به این معنی که شهروندان از ریختن زباله و ضایعات در مسیر انهار، رودخانه‌‌ها و مسیل‌‌ها جدا خودداری کنند تا احتمال هرگونه خطر رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز